Cum Cumpar?

 

Vrem sa iti raspundem prompt si cat se poate de clar atunci cand cauti un produs in cadrul magazinului nostru. Cum portofoliul carestore.ro este intr-o dinamica continua, afla urmatoarele sfaturi pentru a salva timp si pentru a elimina orice confuzie.

Pentru a putea plasa o comanda pe site sau telefonic trebuie sa detii o adresa valida de email. Adresa de email va fi asociata contului tau de pe carestore.ro si prin intermediul ei se va derula ulterior comunicarea dintre noi.

 

Pasul 1 - Alegerea produselor

 

Navigarea prin portofoliul online este simpla si se poate face prin parcurgerea categoriilor de produse listate in top-ul paginii.

Daca nu identifici produsul urmarit in cadrul listei afisate, poti aplica filtrele disponibile in dreapta ecranului pentru a restrange aria cautarii in functie de caracteristicile relevante listate.

Daca stii partial sau complet denumirea ori codul produsului, poti utiliza si motorul de cautare prezent in antetul fiecarei pagini. Uneori va fi nevoie sa incerci mai multi termeni de cautare pentru a ajunge in zona ta de interes.

In pagina produsului poti verifica toate informatiile despre caracteristicile acestuia, pret, disponibilitatea in stoc si un termen de livrare estimat sau poti sa-l compari cu alte produse similare. Mai multe detalii despre disponibilitatea in stoc si termenul de livrare gasesti in sectiunea Cum Livram.

 

Pasul 2 – Coșul de cumpărături

Odata reperat articolul care te intereseaza, il poti adauga in cosul de cumparaturi printr-un click pe butonul “Adauga in cos”. Vei putea sa modifici cantitatea dorita sau chiar sa renunti la respectivul produs din sectiunea “Cosul meu”.

Poti repeta acesti pasi pana cand vei avea in cos toate produsele dorite. Continutul cosului de cumparaturi trebuie analizat cu atentie inainte de plasarea comenzii. Poti renunta la un articol prin apasarea pictogramei [x] plasate pe fiecare rand, chiar inaintea denumirii produsului. Cantitatea unui anumit reper poate fi actualizata prin completarea valorii dorite in campul omonim si apasarea butonului “Actualizeaza cantitatea”. Site-ul va recalcula pretul total aferent reperelor afisate.

Daca esti in posesia unui cupon de reduceri ai optiunea sa-l folosesti acum prin introducerea codului si apasarea butonului «Aplica cupon».

 

Pasul 3 – Autentificare / Înregistrare

 

In acest moment ai mai multe optiuni de autentificare:

- daca ai un cont existent, te rugam sa te autentifici cu datele tale ca sa poti finaliza comanda;

- daca nu ai un cont, creeaza-ti unul prin completarea campurilor cerute in formularul aparut pe ecran;

In calitate de client nou, te rugam sa completezi cel putin campurile obligatorii, care sunt marcate cu simbolul *. Trebuie sa stabilesti o parola sigura, care iti va servi pentru urmatoarele autentificari in cadrul contului tau. Vei primi imediat un email cu detaliile contului tau.

In interiorul contului tau poti stoca si modifica oricand informatiile de contact, toate adresele de facturare si de livrare utile pentru plasarea comenzilor, atat personale cat si ale companiilor pe care le-ai inregistrat in contul tau. Tot aici vei regasi actualizate in permanenta istoricul si statusul comenzilor derulate sau in curs de derulare. Toate aceste date te vor ajuta sa reduci la minimum timpul de plasare a unei comenzi noi.

 

Pasul 4 – Alege opțiunea de livrare

 

Selectează opțiunea privind livrarea comenzii și continuă prin apăsarea butonului «Continuă» din partea dreaptă a ecranului. În cazul în care dorești livrarea produselor la o altă adresă, ai această opțiune.

Pentru detalii privind opțiunile de livrare verifică pagina “Cum livrăm”.

 

Pasul 5 – Alege opțiunea de plată

 

Selecteaza optiunea privind livrarea comenzii si continua prin apasarea butonului «Continua» din partea dreapta a ecranului. In cazul in care doresti livrarea produselor la o alta adresa, ai aceasta optiune.

Pentru detalii privind optiunile de livrare verifica pagina “Cum livram”.

 

Pasul 5 – Alege optiunea de plata

Selecteaza optiunea privind modalitatea de plata.

In cazul alegerii optiunii platii online prin intermediul unui card bancar, vei fi directionat catre pagina procesatorului de tranzactii. Dupa autentificarea cardului si verificarea tranzactiei, vei primi un mesaj de confirmare a platii.

Pentru detalii privind optiunile de plata verifica pagina “Cum platesc”.

Pasul 6 – Trimite comanda

Inainte de a inregistra comanda, te rugam sa verifici din nou sumarul comenzii. Iti vom expedia un email de confirmare a primirii comenzii tale in sistem. Acest mesaj NU va constitui acceptarea ferma a comenzii tale.

In cel mai scurt timp vom analiza comanda primita. Dupa verificarea tuturor datelor necesare incheierii tranzactiei comerciale, iti vom transmite un nou email care va contine fie acceptarea comenzii, fie alte informatii utile pentru finalizarea comenzii.

Momentul acceptarii comenzii tale constituie incheierea contractului la distanta (vezi “Termeni si Conditii”) si demararea livrarii, conform conditiilor de plata si de livrare alese.

Poti anula o comanda oricand inainte de a primi mesajul nostru care anunta acceptarea comenzii tale. Daca te vei razgandi ulterior, vei putea returna produsul conform instructiunlor din pagina “Renuntarea la cumparare”.